24 Februar 2006

Peace&Love / 和平和愛

Wia hoaßts so schean? Sex Drugs & Rock'n Roll :-) Nana, iatz welln mir nit übertreiben... Wenn i des foto unschaug, frog i mi wiaso dr Hannabis nit frisch im normalen leben a als hippy geat?! des tat ihm so guat stean!Af den wege mechet i mi bam Hannabis endtschuldigen... Irgendwia komisch, pol i gongen bin sein olle leit wosi kenn oben gwesen. Traurig :-( ober iatz bini mir sicher dasses di richtige endtscheidung wor!!der ball war jo eh lei bis uma 2 gongen drnoch hattn mir gmiat decht irgendwo hinfohren. Ober durch de endtscheidung hot dr obend jo a überraschende wende kop. manche werden wissen wos i muan *g*
af jeden foll find is schod dassi ausi fohren muas... am mantig war a hippyfete in Dorf Tirol, dr Hannabis und i tatn sichr gwinnen! ober wos will men tean... Am mittwoch fong di uni un, und i muas ve dr uan uni zur ondern rennen weil de umeldung bei IBW so komisch oblaft. irgendwia isch des kuan studium, des isch a individuelles. do muas men erscht mit so a type reden und an untrog stellen! Ooops iatz bini vom thema obgwichen, es geat jo um Peace&Love! Sell hots gestern jo genua geben. Obwohl am liabschtn hati mit mein hippykettele und meine hoor a gewisse person gschlogen und als tonzfläche benutzt - drvor het i mir logisch steckelschuach ungleg! einige werden wieder wissen wem i muan, einige wiederum nit! *g*
Auf den Weg mechet i a Person griaßn, de wos sich magari betroffen fühlt. :-)
DON'T WORRY, BE HAPPY! KOPF HOCH! LIFE IS GOING ON! FORGET THIS STUPID GUY!

1 Comments:

At 2:07 PM, Blogger Weiss said...

hey nadja... mir gean heint gonz gemiatlich chinese food futtern nr passt des wieder! i muas mi eben drin bei meine 中文朋友 verobschieden ;-)
und ve enk logisch a! außer du bisch nit flüssig nr isch holt nix... di sara werd eh nit terfen, also :-(

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home