19 Februar 2006

Schnea-Chaos ade!

sodela, kimm grot huam ve an wirklich produktiven obend. berni und nadja worn jo aufgrund des schneachaos drhuam ingsperrt... ober irgendwia honnis decht gschofft ve drhuam zu flüchten. Und i konns lei olm wieder wiederholen, die pizza Tonner obn isch uanfoch am besten! Lei zu empfehlen. (siehe Bild) noch an kluanen abstecher Tirol oben, sein mr Geometerball gongen. Sell hoaßt mir hobn gwellt, ober weil mir kuan unzug kop hobn sein mir nit innikemmen. Nr holt Schnolser ai!! um holbe 3 worn mir obn, glabi. es worn nit viele leit, 3 hobn beim eingong gekotzt, ober hel isch jo nix nuis! ;-)
so und iatz bini drhuam. Für an "schnea Somstig" wor des a sehr produktive nocht :-)
i mecht mi afn den weg ba enk endtschuldigen... i hon versuacht di naddl unzuleitn uma 11e, ober si hots schu ausgscholten kop... und af di sms ve nochmittog hot si a nit zruggschriebn! mol schaugn ob des mit heint rodeln gean no wos wert. i glab eher nit :-(
i muas leider drun erinner dassi lei mehr 5 tog do bin, nochr wieder in Wien, ba dr vogelgrippe. magari kennen mir lei so wos unternemmen?
und di sara honi total vergessen, magari kannet si sich a mol melden, irgendwia lafn olle kabel über dr naddl.
so, servus enk olle!
guats nachtl :-)