03 April 2006

April, April!! :-)

hey leute, des wor a mießer&fießer Aprilscherz!! Beruhigt enk! Iatz kurz eppes zu die verschiedenen Reaktionen:

Sara: Dass dus mir so leicht mochsch, hatt i nit gedenkt! :-) Du fongsch schun un zu erklären welche Metro i in Rom am besten nemmen soll drmit i zur "Arbeit" kimm. Hoffentlich osch no kuan Flugticket noch Rom gekaft, weil mi bsuachn mechesch! Oder bisch schu unten!? Und i hon genau gwisst, dass du die nochn Montagfrühbusfahrttratsch wieder korriegieren wersch...

Berni: Also dr Berni hats mir zu 80% geglapp. Immerhin hot er schu fescht drmit grechnet dass er olle Apple Sochen billiger kreag und dass er nor iberoll ummerdrzehlen konn: "Dr Weiss - mein Kolleg - orbetet in Rom im Apple Store!!" I sog lei: PECH KOP!!

Und wer kennt mi am beschtn? Die liebe Nadja, Nr.3 der Kommentare: Die Nadja hot glei gedenkt, dass es nit stimmen konn, weil i tat nia mein Sinologie Studium schmeißen! Iatz redi seit an johr ve china, nr weris jo nit lossen!! I frei mi schu so drauf! In an apple store war schu cool, ober longfristig kannet is mir nit vorstellen. Bravo! Ober irgendiwia hot sie a des Rabattdenken im Hinterkopf kop, wia die liebe Nr.2...

So, i hoff es seits mir nit extrem böse... keep cool...

Weiss in an chinesischem Reisebüro:
Hon leschtn Donnerstig mit dr YeYe ausgmocht, wegn an Flug zu schaugen, si kennt angeblich a billiges auf china spezialisiertes reisebüro am westbahnhof. nr hobn mir af dr U6 Alserstraße ausgmocht. Nr zuckt sie ihr "3" handy außer, a rießen koschten mit videotelefonie und ollen meglichen funktionen wos men holt so im alltäglichem leben braucht... (Klischee 1 erfüllt). Jo do kimp holt a freindin ve ihr, ve der si eppes obkafn will. Ok, freindin kimp, und wos kaft sie? an fetzgelben rießenstuan um 20€!! Spinni?? Jo der stuan isch "feng shui" und soll viel geld bringen. an roatn für liebe hot sie schu in dr hosentasch. (Klischee 2 erfüllt) I muan soll mit hilfe des stuans geld vom himmer follen oder wos??
Drnoch weiter zum reisebüro. a lurets loch mit olles chinesen. super! nr redn mir holt... die angebote suachts si in a mappe steckt voll mit zettel. 3 handys nebnen computer!! (Klischee 3 erfüllt) nr kemmen mir holt ins gespräch, wo i am besten londen soll blabla wos am billigschten isch usw. nr frog sie: "Ihr seit ja verheiratet, dann bekommst du einen rabatt, den wir normalerweise nur für chinesen geben!" i und die YeYe lochn volle... "Wie alt bist du denn?". i sog 19. "Erst 19, das glaube ich dir nicht!" irgendwia muant si olleweil no, dass i und die YeYe zom oder so. I sog: "Ich könnte auch in Mailand landen, weil ich bin Italiener." "Italiener? Ich hatte mal in der schule italienisch: Come ti chiami... Grazie... Ciao..." Momentan gibs angeblich kuane günstigen flüge, erst im april wieder! und zum schluss druckt si mir ihre telefonnummer in die hond und sog: "du brauchst mich nur anrufen, ich bin die Linda, dann suche ich dir gerne einen billigen flug!!" also wenn de nit brutal gfirtet hot nr woasi nit... brutal, zumindescht kimm i so zu an günstigen flug ;-)
des wor de gschicht! Wos sog es drzua?
In drei Tog bini drhuam. Nr drzehl i enk di story, wia dr weiss ins chinesische weingeschäft einsteig! :-)

lg
Weiss

P.S.: Hops es luscht, am donnerstig afnobed Mols ai zu fohren zu a vorlesung? Alis Freindin lest ihre gedichte vor!

hon krot 2 Korten für die Premiere von ICE AGE 2 gwunnen mit Popkorn und Cola im Megaplex Gasometer! Zem worn mir jo schun mol, gell??

3 Comments:

At 7:31 PM, Anonymous Anonym said...

leck mich

NO COMMENT



I HON NIT ZU 80 PRO DRUN GLAB I HON GLEI MIT DER NADDL GETCHATTET UND GSOG, DASS DES SICHER A APRILSCHERZ ISCH...KONSCH SIE FROGEN!!!!

 
At 7:38 PM, Anonymous Anonym said...

omgave!!!ECHT!!!????oder wor des lei a 1. april scherz!?!?!se muass ia alls erstes frogen:) ........des wor mein erster sotz!!!!
mehr sog i nit, ausser dass i des a noumol gschrieben hob:

....( wenns stomb, wei mir kims ollm nou komisch vor)


wor ober a genialer aprilscherz, se soll soviel hoassen wia:
-MOCH DES NiiiiIEEEEEEEE WIEDER!!!!!!-

 
At 2:27 PM, Anonymous Anonym said...

i find den aprilscherz cool!! wenigstens uan isch epas ingfolln!! dass i dir des nit glab wersch sicher schun gedenkt hobm weil sem muaß dor schun wos gscheidors infolln!! ... jojo mi konnsch eben nit so leicht verorschn wia die ondorn ;-)

also von deiner verlobung hasch ins schun wos dorzehln gekennt ;-) und donn a nou mit dor reissebüroungstelltn flirtn tztztztztztztz ;-)

na guat i frei mi auf morgen sem wern mor ins endlich wiedor segn magari bei dor gedichtevorlesung!!! man hert sich! bis bold!!

lg summer

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home