15 März 2006

di rosl in wien, auwaia...

hallo, grüß euch!
wie versprochen gibs iatz a resumè vem wochenende:
Am donnerstig sein di rosl, karin und di eltern ve dr karin kemmen. am freitig sein mir glei ins outlet center Parndorf gfohren, gott sei donk lei i und di karin ;-) es isch schu in burgenland nahe der grenze, glabi. volle geil!! praktisch isches aufgebaut wia a amerikanische kleinstodt mit olls kluane hittelen. jedes an ondre forb und in jeder hitt a ondre marke: Levis, Energy, CK, Adidas, Nike, Puma, Tommy H., Lacoste, Polo, Ralph L., billabong, dolce&habbana, und tausend ondre marken wosi nit kenn. di karin hot si olle gekennt. es isch sehr günstig! hon mir glei an trainer gekaft plus jogging schuach ve dr nike um 100€! i konns jedem lei empfehlen.
drnoch sein mir millenium city gongen running sushi essen. do zohlt men 10€ und men konn soviel fressen (in dem foll nit essen) ve den zuig wos afn lafbandl vorbeikimp wia men will! insgesomt hobn mir nr 60 tallerlen gessen! boa wor mir schlecht. mir hobns oftramol mit insre 4 hand nit drtun de sochn vem lafbandl orzutean... de wos noch ins am lafbandl gsessen sein hobn nix obgekriag! :-)
am somstig worn mir naschmarkt. rießen delikatessen morkt aus allen herren ländern. und plus wor zem a no a flohmorkt! am obend sein mir mexikanisch essen gongen. putega wor des guat, und a no volle billig! rippelen insgesomt a meter long um nit mol 10€! Di rosl zum kellner: "io no signorita, tu signorita!"
u bohn fohren wor geil mit dr rosl und vorollem lustig! poll di ubohn in di station innifohrt, SCHREIT si: "um gottes willen, wo muas i iatz do aussteigen!?" uanmol honi si gmiat aluan mit dr u bohn huamschicken. der zug wor so überfüllt... i hon ihr gsog: "steig di dritte station aus!". des wor so lustig, di rosl in a überfüllten u bohn vorbeizischen zu segen. miaßts enk mol vorstellen! de hot grimassen gschnieten! :-) si isch richtig ausgstiegn isch ober in folschen ausgong aigongen, nr hot si sich verlafn!!
an einem schönen aben auf dr kärntner stroß hot so a "blinde" sängerin gsungen um holt münzen zu kreagen. di rosl isch nr bis af 5cm mitn kopf zum gsicht ve der sängerin zui gongen, um zu schaugen ob de wirklich blind isch. na wors mir zu bled!!
es hot schu öfters vorkommnisse geben wo i foscht explodiert war, ober um sell olle zu schreiben fahlt uanfoch dr plotz!

di heizung isch heint repariert worden. iatz tropfts, unter dr heizung isch a lock... jo super!! di hondwerker hobn a werkzuig liegn lossn. morgen muasi si wieder unleiten, suscht steat gach mein zimmer unter wosser!

bin iatz beim asia geschäft bereits stommkunde :-)

heint bini wiedermol in di folsche stroßenbohn ingstiegen und af uanmol bam rathaus außerkemmen. drnoch pol i in dr richtigen wor, bin i uane station zu fria ausgstiegen... so an pech!

so, das wars!
liebe grüße
Weiss

2 Comments:

At 8:34 PM, Anonymous Anonym said...

ave!
dei wos mi kennen wissen wer i bin....
i sog lei omg,omg,omg,omg... i konn mir des so guat vorstellen wia deine mam in der u-bohn und bei der blinden getun hot...extrem geil... mein bruader hot grod gforg währed i do glesen hob: wiso lochschn so do isch jo nichts....ober wer die weissmam kennt woas wiso i sssssssoooooooooo a lochkrompf grod greg hob:) und bei der blinden erst mit ihrem "nosenrumpfengsicht" hahahahahaaa...
dass du lei mehr mit der karin ummergrennt bisch hat i dir erster ah kennt sogen:)
jojo do gibs ah nichts nuies...

särse

 
At 5:07 PM, Anonymous Anonym said...

Also i konn mor vorstelln dass de zeit mit deinor mam mol sicher wos ondors worn und du die toatglocht hobm muasch!!! find i volle cool!!! hmmmm... irgendwia kimp mor fir tuasch du die gonze zit nix ondorschs als zu futtern... typisch weiss eben ;-)
des mit dor blindn und dor u-bohn hat i gern gsegen!! des muaß volle lustig gwesn sein!! deine mam isch uanfoch cool!!!

frei mi schun auf die nächste story

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home